FAQ

Rejestracja

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby zarejestrować się w sklepie należy kliknąć przycisk „Moje konto” z menu i następnie „Zarejestruj się” gdzie należy podać Twój adres e-mail oraz hasło do konta. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” konto zostanie założone, po czym zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta. Rejestracji można dokonać również podczas składania zamówienia zaznaczając opcję „Stworzyć konto?”.

Nie pamiętasz hasła?

Gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem do resetu hasła. Po kliknięciu w link należy podać 2 krotnie nowe hasło, które zostanie przypisane do konta. 

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w trakcie rejestracji?

Tak, aby zmienić swoje dane, należy kliknąć przycisk „Moje konto” z menu i następnie „Edytuj konto”.  

Czy muszę być zarejestrowanym użytkownikiem, aby dokonać zamówienia w sklepie?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów – dlatego warto założyć u nas konto.

Zamówienia

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych. 

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować nas drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Dostawa i płatność

Jakie są dostępne formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana tylko i wyłącznie poprzez płatności on-line e-przelewem lub kartą.

Jakie są dostępne formy dostawy?

Zamówienia realizowane są za pośrednictwem Kuriera DPD, Kuriera Inpost oraz za pośrednictwem Inpost Paczkomaty.

Co mam zrobić jeśli wybrałam/em płatność on-line a nie dokonałam/em wpłaty?

Płatności można dokonać ponownie wchodząc do zakładki Moje konto -> Zamówienia, następnie wyszukaj zamówienie które złożyłeś i z prawej strony będzie dostępny przycisk Zapłać. Należy kliknąć w przycisk, aby przejść ponownie do procesu płatności poprzez płatności internetowe. 

Jakie są koszty dostawy?

Kurier DPD – 15,00 zł

Paczkomaty Inpost – 12,00 zł

Przy zamówieniach powyżej 250 zł – dostawa gratis.

Koszt przesyłki za granicę (kraje UE) – Poczta Polska 50 zł

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Wysyłamy nasze produkty w obrębie Europy. Takie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt przesyłki: 50 zł.

Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Na tę chwilę nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień.

Wymiany i zwroty

Czy jest możliwość wymiany produktu?

Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru, bądź koloru niż ten, który zamówiłaś/eś, zwróć produkt i złóż nowe zamówienie. Pamiętaj, że przy składaniu zamówienia możesz zamówić dowolną ilość rozmiarów czy kolorów, a po przymierzeniu, te niepasujące zwrócić. Masz na to 14 dni od odbioru przesyłki.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Kupującemu będący jednocześnie Konsumentem, który zakupił Produkt w naszym sklepie może go zwrócić w ciągu 14 (czternastu) dni, liczonych od dnia otrzymania Produktu. Szczegóły postępowania są opisane w „Polityce zwrotów”, którą znajdziesz na stopce strony.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy przy użyciu pierwotnej metody płatności, która była użyta podczas zakupu.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane produkty?

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. 

Reklamacje

Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzony?

Należy skontaktować się z nami poprzez e-amal : sklep@smilegirls.pl, opisując rodzaj uszkodzenia. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o sposobie załatwienia sprawy. 

Jakie są dostępne opcje po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji?

Do wyboru: zwrot kosztów lub wysłanie ponownie zamówionego produktu bez wad na nasz koszt.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy za zwrócony produkt, przy użyciu pierwotnej metody płatności. 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane produkty?

Zwrot za odesłane produkty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.

Zacznij pisać i kliknij Enter aby wyszukać

Koszyk zakupowy

Brak produktów w koszyku.